ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

 

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:

پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی ، طی 24 الی 48 ساعت کاری، سفارشات آماده و از طرق مختلفی که  انتخاب نموده اید ارسال خواهند شد.

 

پیگیری سفارشات :

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده مربوط به فروشگاه سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،‌می توانید از طریق شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید.

بعد از ارسال کالا ، کد رهگیری مرسوله در پنل کاربری شما قرار میگیرد و میتوانید از طریق سامانه رهگیری پست به آدرس ” http://newtracking.post.ir ”  و یا در صورت انتخاب روش حمل با تیپاکس از وبسایت تیپاکس به نشانی  ” http://tipaxco.com  ”  به صورت لحظه ای وضعیت مرسوله خود را چک کنید.

 

روش های ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:

پست پیشتاز:

زمان حمل بسته در این روش 2 تا 6 روز است كه برای مراكز استان 2 تا 3 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 3 تا 4 روز و شهرهای كوچك و روستاها 6 روز می باشد.

پست سفارشی:

زمان حمل بسته در این روش 5 تا 10 روز است كه برای مراكز استان و شهرستان های بزرگ 5 تا 8 روز و برای شهرهای كوچك و روستاها 7 تا 10 روز می باشد.

تیپاكس:

تیپاكس یک شركت حمل‌ونقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات‌رسانی می‌کند (شهرها و شهرستان‌های بزرگ).
زمان حمل اعلامی شرکت تیپاکس در این روش 2 تا 6 روز است و هزینه حمل بسته‌ها نیز با توجه به وزن بسته‌ها تعیین می‌شود. در این روش بسته‌ها به‌صورت پس‌کرایه ارسال می‌شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات و پیک شهری در زمان سفارش دریافت می‌شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می‌شود. 

در بعضی موارد ، هزینه های شرکت تیپاکس نسبت به پست حدوداً سه برابر می باشد. و سرعت تحویل بسته تفاوتی نمی کند.

تحویل حضوری در تهران:

در این روش ، قبل از ثبت سفارش باید هماهنگی لازم را با مسئول دفتر تهران به عمل آورده و بعد نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

توجه کنید که ممکن است محصولی در سایت موجود باشد ولی در دفتر فروش تهران، موجود نباشد. در این صورت ، اگر بدون هماهنگی سفارشی ثبت شود، حداقل 10روز بعد محصول در دفتر تهران موجود خواهد شد.

تلفن تماس : 09123407329-مهندس دهقان

نكته مهم :

بسته های ارسالی با پست (پیشتاز و سفارشی) در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، ‌آتش سوزی و … است كه تمام هزینه بسته نیز توسط شركت مذكور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورتی تمایل می توانید هزینه بیمه تكمیلی بسته را نیز پرداخت كنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شكستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شركت فوق، ‌هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد. لازم به ذکر است که در هنگاه بسته بندی محصولات و سفارشات ، تا حد امکان دستگاه ها در مقابل ضربه و شکستگی محافظت میشوند.

 

هزینه ارسال سفارشات:

هزینه ارسال سفارشات شامل هزینه بسته بندی ، پیک شهری و هزینه پستی میباشد.

 

روش های پرداخت سفارش :

پرداخت مبلغ سفارش به روش پرداخت آنلاین توسط درگاه های بانکی میسر است ، که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب می باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :

تمامی محصولات تولیدی الکترونیک20 شامل گارانتی یکساله می باشند. این گارانتی شامل عیوب ناشی از تولید است و عیوبی چون شکستگی ، آب خوردگی ، خرابی در اثر نصب غیر اصولی، و عیوبی از این دست شامل گارانتی نخواهد شد.

 

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (زمانی که سفارش در حال آماده شدن است).

 

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.
میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :
1- پست پیشتاز 2- پست سفارشی

بر همین اساس در صورت تمایل می توانید روش های با دقت حمل بالاتر را انتخاب کنید و یا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما میبایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه ، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).

 

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

 

تخفیف :

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد. بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیشفاکتور در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.

همچنین کارت های تخفیف 5 و 7 درصدی برای مشتریان دائمی و یا گاهاً به صورت اتفاقی درون سفارشات قرار میگیرد که میتوانید در خرید های آتی از آن استفاده کنید و یا به دوستان خود هدیه دهید تا از آن استفاده کنند.